En dag på stan

Hej hej!

Idag har vi gått en sväng på stan! Jag fick åka buss och spårvagn och det var inte ett dugg läskigt! Det var jättespännande och jag hoppade villigt på både spårvagn och buss. På stan var det mycket folk och jag fick många beundrande blickar och lite klappar från en gammal dam som också haft en springerspaniel en gång i tiden. Hon sa att det var en ras med humor:) Idag har matte frestat mig med köttbullar. När matte kommenderade ligg så var det bäst att lägga sig illa kvickt, man vill ju inte gå miste om de där goda köttbullarna!


Passar på att kramas med matte när vi väntar på spårvagnen


På spårvagnen

Hej hopp från Sandy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0