En dag ute på landet

Igår var jag, matte och husse ute på landet och hälsade på husses syster och hennes bullmastiff Cindy! Cindy var en jätteskoj lekkompis, bara man såg upp för hennes tacklingar:) Men jag gav igen med ett nyp i rumpan. Det var riktigt roligt att springa och studsa runt på åkrarna. Sedan introducerades jag och matte i klickerträning, jag fattade galoppen direkt! Och idag har vi övat sitt, ligg och tass med hjälp av klicker. Matte hade tänkt att anmäla oss till ett jaktinternat sista helgen i oktober, men tyvärr så var det fulltecknat. Attans otur! Men det kommer fler tillfällen! Här kommer lite bilder från gårdagen:


Full galopp!


Cindy kan spela död...


Bäst att undersöka lite...


Vem kan motstå denna blick?

Hörde att man lille cockerspaniel kompis Limerick är inlagd på sjukhus. Tänker på dig kompis!! Krya på dig!

/Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0