Agilitytävling!

Hej på er!

Nu ska jag berätta något roligt! Igår hade vi avslutning på agilitykursen och då hade vi en liten tävling. Tävlingen gick ut på att samla ihop så många poäng som möjligt på 1 minut. Alla hinder gav olika mycket poäng, exempelvis slalom 10 poäng, hopp 1 poäng, släpet 6 poäng och så vidare. Det var alltså ingen förutbestämd bana utan man fick själv välja vilka hinder man skulle ta. Eller ja, matte valde vilka hinder jag skulle ta:) Matte var lite nervös men det behövde hon inte vara för jag var så duktig! 79 poäng fick vi ihop och det räckte till en vinst! Så nu har matte anmält mig till fortsättningskurs i höst! Jag ser verkligen fram emot det!


Hundklubben ligger väldigt fint vid vattnet




Se sån fin stil jag har!


Slalom gav mycket poäng


Klättrar över A-hindret


Hoppkombination (matte får pinna på ordentligt för att hinna med i mitt tempo!)


Ååh, där var det nåt spännande på marken. Nån som tappat en köttbulle kanske?


Med min lilla vinnartrofé



Hopp och hej från Sandy!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hallå där!

Så duktiga ni är!!!! Vi är mycket stolta!!

Ha det så bra!

Hälsningar från oss på Tomten

2010-06-18 @ 10:24:18
URL: http://www.backsidefarms.se
Postat av: Anonym

Hallå Där!

Vad duktiga ni är, vi är mycket stolta!!

Ha det så bra.

Hälsningar från oss på Tomten

2010-06-18 @ 10:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0