Agility

Hejsan bloggen!

Jag och matte befinner oss i Avesta över helgen. Här har vi bland annat testat på lite agility inför den kommande agilitykursen! Jag flög över hindrena, susade genom tunnlarna och balanserade graciöst på balanshindret! Snabbt gick det också! Matte hade fullt upp med att försöka hänga med i mitt tempo! Här kommer lite bilder:


Ute ur tunneln!


Uppe på balanshindret hade man fin utsikt!


Matte var väldigt noga med att man passerade slalompinnarna på rätt sätt.


Slalom klart! Tunneln nästa!


Hopp är favoriten!


Balanshindret


Jag och matte!

Passar på att hälsa till husse som befinner sig i Indien; Saknar dig husse:)

/Pandan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0