Aktivitetshelg

Nu var det länge sedan som jag uppdaterade. Under våren har jag och matte gått en lydnadskurs. Det har tydligen gett resultat för dagisfröknarna har gett mig beröm! Roligaste minnet från kursen var när matte släppte mig lös i en inkallningsövning, då passade jag på att ta några varv runt den stora träningsplanen och till min stora lycka satt där en fågel som jag jagade omkring efter. Matte tyckte det var sådär kul.

Under den gågna helgen har vi varit och hälsat på hos husses syster. Där kan man springa lös och skutta på åkrarna, ta sig en tur in i hagen och hälsa på hästarna, äta diverse godsaker och titta på små kycklingar. Himla skoj med andra ord! Vi hade en riktig aktivitetshelg med agility och spår på lördagen och sedan ytterligare spår på söndagen. Jag var helt slut när jag kom hem!


Väntar på min tur att spåra!


Cindy


Rosso


Jag är taggad! Matte försöker att få på mig spårselen.


Nosen arbetar för fullt!


Fölet Saga som jag vågade mig fram och nosa på då hon var en vecka gammal. Nu har hon blivit lite äldre och busigare så det är bäst att hålla sig på rätt sida av staketet:)


Husse klappade lite på Saga


Myser ute i solen!


Husse med Cindy och Rosso


De yngsta kycklingarna var bara en vecka gamla, jag fick inte hälsa på dem...

Det var allt för den här gången!

/Sandypandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0