Hösten!

Hejsan Bloggen!

Nu är det på tiden att jag gör en liten uppdatering! Kan börja med att berätta att jag har lekt med en bedårande berner sennen valp idag. Han var bara 11 veckor och titt som tätt slog han en kullerbytta:)

Sen tänkte jag göra lite reklam för mitt trevliga dagis! Fröknarna har gjort en superfin hemsida som man hittar här www.hundrasten.nu  och där kan man bland annat läsa om alla oss "dagisbarn". Ta en titt vettja! Såhär lyder min presentation: 


Engelsk springer spaniel. Sandy är hunden med stort H och dagisets charmtroll. Hon är alltid glad och älskar att vara nära. Hon hoppar gärna oförberett upp i fröknarnas knä och bara tigger mys och kärlek. I rastgården springer hon glatt runt och busar med allt och alla. Hon hoppar över stockar och stenar så ibland undrar vi om hon tror att hon är en gasell:)

Matte tyckte det var mitt i prick!

Om mindre än en vecka, nämligen på lördag, skall jag göra tävlingsdebut! Jag skall delta på ett klubbmästerskap i Linköping. Matte har anmält mig till agility och freestyle! Det ska bli jättespännande! Jag lovar att uppdatera er med resultat och bilder och förhoppningsvis en och annan filmsnutt! Målsättningen med våran första tävling är bara att ha skoj!!

Så håll tummar och tassar för oss på lördag!

/"Gasellen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0